989 88 77 | 71 793 71 71

SERWIS


Nasza firma zajmuje się pogwarancyjnym serwisem laptopów i Netbooków wszystkich światowych marek takich jak:

HP, Toshiba, Apple, Acer, Sony, Fujitsu-Siemens, Dell, Maxdata, Asus, Compaq, Benq, Aristo, Medion, IBM, Lenovo, MSI, Samsung, Sharp, Smart, Corrino, Advent, Gateway, Belinea, NTT

Dokonujemy napraw oraz wymian poszczególnych podzespołów typu matryce, płyty główne, układy graficzne, procesory, pamięci itp

Diagnoza sprzętu w naszej firmie jest bezpłatna.
Odbiór laptopów do serwisu organizujemy na dwa sposoby:

  • Można go dostarczyć osobiście do siedziby naszej firmy przy ul.kozanowskiej 52 we Wrocławiu lub zgłosić naprawę telefonicznie.Wówczas nasz pracownik odbierze i dostarczy naprawiony sprzęt do domu lub firmy w umówionym terminie.
  • Przyjmujemy również sprzęt do naprawy przesłany drogą pocztową lub kurierską. W tym przypadku prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny.
  • Na każdy pobrany sprzęt wystawiane jest zlecenie wykonania usługi

ZAKRES USŁUGI:


NAPRAWIAMY I WYMIENIAMY:

  • Instalacja oprogramowania – Windows, Linux
  • Ściąganie haseł
  • Przeglądy, konserwacja oraz modernizacja sprzętu
  • Naprawa klawiatur dysków twardych, napędów optycznych,
  • Naprawa płyt głównych (wymiana układów BGA, kontrolerów itp.)
  • Czyszczenie oraz naprawa notebooków po zalaniu płynem
  • Naprawa lub wymiana gniazd zasilania
  • Naprawa lub wymiana matry
  • Naprawa inwerterów, taśm sygnałowych
  • Odzyskiwanie utraconych danych

W NASZYM MAGAZYNIE POSIADAMY NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI I PODZESPOŁY:

  • płyty główne
  • napędy
  • pamięci
  • zasilacze
  • klawiatury
  • akcesoria
  • matryce LCD
  • baterie

Regulamin usług serwisowych
  1. Uszkodzony laptop można dostarczyć osobiście do naszych oddziałów lub wysłać kurierem. W przypadku przesyłki towaru paczka powinna być ubezpieczona i solidnie zapakowana.
  2. Nasza firma oferuje usługi serwisowania sprzętu komputerowego a w szczególności laptopów. Serwisujemy sprzęt takich firm jak: Acer, Asus, Fujitsu – Siemens, Toshiba, Lenovo, HP, IBM, Packard Bell, Compaq, DELL, MSI, Samsung, Sony.
  3. Nasza firma nie odpowiada za próby naprawy na własną rękę, nieudane próby naprawy w poprzednich serwisach, jak również za wady ukryte, które nie zostały ujawnione w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu.
  4. Po wykonaniu usługi sprzęt jest wydawany klientowi osobiście na podstawie okazanego rewersu lub jest wysyłany kurierem na wskazany w zgłoszeniu adres. Przesyłki przez nas wysyłane są ubezpieczone do kwoty 5000zł.
  5. Klient jest odpowiedzialny za archiwizację ważnych danych przed przekazaniem sprzętu do serwisu. Nasza firma nie odpowiada za utratę danych w związku z czynnościami diagnostycznymi lub naprawczymi.
  6. W przypadku usunięcia lub naruszenia plomb gwarancyjnych gwarancja jest anulowana.
  7. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego, iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w tzw. technologii SMD i BGA, a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, a przywrócenie elementu do stanu pierwotnego jest niemożliwe.
  8. O terminie zakończenia naprawy, kosztach przekraczających limit naprawy itp, Klient zostanie poinformowany w wybrany przez siebie sposób (e-mail, sms, telefon).
  9. Na naprawę Klient otrzymuje pisemną gwarancję od 1 do 12 miesięcy w zależności od wyboru rodzaju naprawy liczonej od daty wykonania naprawy. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy, które zostały wymienione w procesie naprawy.
  10. Czas naprawy jest uwarunkowany dostępnością części i złożonością usterki. Zwykle nie przekracza 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu. Za zgodą Klienta czas naprawy może się przedłużyć gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części z zagranicy.
  11. Ustalenia dotyczące ceny wykonania usługi dokonane telefonicznie są uznawane za wiążące. Jeżeli reklamowany sprzęt okaże się w pełni sprawny, osoba reklamująca zostanie obciążona opłatą za ekspertyzę techniczną w wysokości 40zł netto.
  12. Rewers jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru towaru z serwisu.
  13. Nasza Firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek transportu sprzętu do serwisu. Prosimy o sprawdzenie otrzymanego towaru z serwisu w obecności kuriera – w razie stwierdzenia uszkodzeń, należy koniecznie spisać protokół, który jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.

SKLEP – AKCESORIA I PODZESPOŁY


Nasza firma posiada sklep stacjonarny przy ul.Kozanowskiej 52 we Wrocławiu. Prowadzimy również sprzedaż internetową na portalu aukcyjnym Allegro. Posiadamy bardzo bogatą ofertę produktów oraz konkurencyjne ceny
Zapraszamy do sklepu stacjonarnego oraz na nasze aukcje!!!

Artykuły w stałej sprzedaży:
  • dyski twarde
  • wentylatory
  • konektory, przejściówki
  • myszy, klawiatury
  • nagrywarki DVD
  • kable komputerowe
  • zasilacze
  • głośniki, słuchawki, mikrofony
  • pasty, kleje, taśmy termoprzewodzące
  • torby, pokrowce
  • zasilacze
Kontakt

Skontaktuj się z nami , wypełniając poniższy formularz.

Call Now